21 gedachten over “Het stille Brugge…

  1. De titel is eigenlijk heel wonderlijk, want er zijn blijkbaar veel plekken in een stad die je doen denken dat je niet in een stad bent.
    Zo loop ik ook vaak op plekken waarvan ik denk het is net of ik buiten de stad ben. Hans

    Like

  2. Wat een prachtig plekje ! Die leuke kleine details maken het nog gezelliger !
    Heel mooie foto’s, Lies !
    groetjes, Vanessa.

    Like

  3. …het Brugge voor toeristen heeft niets nieuws…wat je nu toont van je geliefde verblijfplaats Liesje…daar geniet ik uitermate van, mooi is dat…
    groetjes van rené

    Like

  4. Dat zalig rustige plekje heb ik ook in een of andere archief-fotoreeks liggen, één van de ontelbare plekjes in Brugge om verliefd op te worden. En nog wel toerist-vrij… 😉
    Heel bijzonder, Lies.

    Like

  5. Katelijnestraat, 8, al zullen veel mensen daar toch rap voorbij wandelen. De eerste foto is heel origineel, al had ik dat voederplankje liever niet leeg gezien. Maar het resultaat is op foto schitterend. Mooi, Lies.

    Like

  6. De kleine stille geheimen van de grote drukke stad.
    Het was een prachtdag, de honden waren helemaal blij met hun baasjes. ’t Was echt een dag om van te genieten, met een Hollandse stamppot erbij. Hans

    Like

  7. Leuk die met dat vogelvoederhartje! Maar sowieso weer veel oog voor kleine details.. goed gezien Lies! 🙂
    Groetjesss!

    Like

Reacties zijn gesloten.