13 gedachten over “Vierluik (2003) @Marcel van Maele.

  1. Dat vierluik lijkt net een gesprek. Ik weet niet waarom. Ik vind het zo knap wat jij allemaal tegenkomt en op de foto weet vast te leggen. Volgens mij zie ik nog niet de helft van wat jij ziet.
    Lieve groet. ♥

    Like

  2. Goede morgen, Lies.
    Wat een intrigerend kunstwerk, hierbij slaat je verbeelding op hol !
    @Inderdaad, je hebt Ettelgem al gezien op mijn blog, we maakten eerst een verkennende tocht…

    Like

  3. Staat daar in het echt de url van je blog ? 😉 Grapje hoor.
    Prettig weekend.
    Mvg.

    Like

  4. Bij het vraag- en uitroepteken horen bekende en onbekende muziekjes. Hans
    @Je verzoekje is gedraaid in de show, “Bank’s Radio”.

    Like

  5. Gek eigenlijk dat je zo’n beetje schuin omhoogkijkend inderdaad de indruk geeft dat je ergens over nadenkt hè.. vraagteken dus. De uitdrukking naast het uitroepteken vind ik minder duidelijk. 🙂
    Groetjesss!

    Like

Reacties zijn gesloten.