20 gedachten over “Zwarte zwaan in Brugge…

  1. Ze moet weg hè.. wegens niet inheems en een gevaar voor de inheemse witte? Ik las zoiets in de krant. Was ik blij dat de Belgen zich tenminste van hun verstandige kant lieten zien ivm de Zwarte Pieten-discussie.. lees ik dit. Het is aan één kant begrijpelijker dan dat geneuzel over die Zwarte Pieten, maar is ze echt een bedreiging voor de witte zwanen? ik vraag het me af. Dít is in ieder geval een hele mooie foto.. mócht ze weggehaald worden.. 🙂
    Groetjesss!

    Like

  2. Bij ons, in de polder, vind je tegenwoordig ook veel zwarte zwanen. Helaas kunnen ze niet kruisen met de witte, ze hebben een andere broedperiode.

    Like

  3. Laatst zag ik een item over de zwarte zwanen op tv. Het zijn mooie uitzonderingen op de regel hé ?!
    Jij wist dit knap exemplaar mooi op de foto te zetten, Liesje !

    Like

  4. Witte zwanen, zwarte zwanen !
    Wie gaat er mee naar Engeland varen ?
    Engeland is gesloten,
    De sleutel is gebroken.
    Is er dan geen timmerman,
    Die de sleutel maken kan ?

    Like

  5. Van mij mag ze ook blijven en jouw foto ervan is prachtig. Leuk dat de brandweer gecrasht is bij het willen vangen van het dier. 🙂

    Like

  6. Ik ben weer eens bij je langs geweest.
    Bij deze foto kwam direct het kinderliedje ‘Witte zwanen, zwarte zwanen, wie gaat er mee naar Engeland varen ?’ bij me op.

    Like

Reacties zijn gesloten.