23 gedachten over “Verwenkoffie in ‘De Molen van Sluis’…

  1. Molen De Brak, een gekend zicht. Ik zal er toch eens moeten binnen gaan. Al dat lekkers…
    Mvg.

    Like

  2. Kijk, nu word ik eens echt verwend. Een molen (een van mijn favo gebouwen) en koffie. Wat wil een mens nog meer !? 🙂

    Like

  3. Super, dat was wel een dubbele… ! En dat nog na de zevende hemel… 🙂
    Een dag met een gouden randje hé meis… !

    Like

  4. Dat is zeker verwenkoffie, daar loop je niet met molentjes. Heerlijk gebak en een advocaatje. Hans

    Like

  5. eigenlijk heb ik zo’n koffie met extraatjes voor het eerst gekregen in Nederland, 15 à 20 jaar geleden, in Hulst dacht ik, vond dat toen zo leuk, enkele jaren later was dat ook bij ons te krijgen…

    Like

  6. Ik denk dat het komt omdat er zo’n hoop Vlamingen in Sluis rondlopen en wellicht daarnaar vroegen, naar zo’n verwenkoffie.. want dat is dus echt geen Nederlands fenomeen hoor.. had er vóór ik vaak in Vlaanderen kwam nog nooit van gehoord!
    Maar het ziet er heerlijk uit.. ik zou alleen van zó’n flink glaasje advocaat al helemaal op m’n kop staan denk ik hehe.
    Groetjesss!

    Like

Reacties zijn gesloten.