17 gedachten over “@Paula DEVRIENDT…

  1. Een moderne kunstige twist aan de toch al zo moeilijke kunst van het kantklossen? Ik vind het wel wat hebben!

    Like

  2. Kantwerk is een kunst. In onze St.-Carolus Borromeüskerk in Antwerpen hebben wij een wereldberoemde kantkamer. Iedere woensdag voor- en namiddag te bezoeken, met uitleg. Onze dames worden overal gevraagd voor inventaris, waardebepaling, restauratie, enz… Wij zijn daar heel fier op.

    Like

  3. lijkt iets heel ingewikkelds en toch maken ze er prachtige dingen mee,
    ik zou in de knoop slaan. 🙂
    een oma heeft dat vroeger gedaan maar niet meer toen ik er was dus heb dat jammer genoeg niet gezien.

    Like

  4. Dit heb ik altijd graag gezien, maar deze kant is anders, wel mooi.
    Een @->- voor jou.
    (Ik weet niet hoe komt met dat reageren ?).

    Like

  5. Kantklossen, heb ik wel eens met verbazing naar gekeken hoe men dat doet.
    Denk dat het een gave is om dat te kunnen. Hans

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.