27 gedachten over “Witlo(o)f, uit m’n pottentuintje…

  1. Zo mooi, Lies, dat het je zo goed lukt met de groenten.
    Het smaakt veel lekkerder.
    Ik kijk er naar uit dat ik weer met/in mijn moestuintje bezig kan zijn.
    Heb het goed.

    Like

  2. Bijzonder, zo uit je pottentuin! Ik heb het nog nooit geprobeerd maar dit zet mij aan het denken om dat ook eens te gaan kweken.

    Like

  3. Lies, dat is wit-goud uit jouw pottentuintje. Ze zien er zo lekker uit, ‘k lust ze ook rauw, zeker als ze zo vers zijn. 🥰

    Like

  4. Het is een loflied uit je pottentuintje, elke keer weer prachtige vruchten van je liefdevolle inspanningen. Hans

    Like

  5. Eigen witloof, heel lekker en verser kan het niet, Lies. Bij mij beginnen de wortels nu voor de tweede keer te schieten. De dotjes zijn dan iets kleiner maar even lekker als de eerste oogst.

    Like

Reacties zijn gesloten.