24 gedachten over “Lucky Luke en De Daltons…

  1. Eindelijk staan ze op een rijtje zonder dat ze verschillen in afmeting. Heel spectaculair! Die papegaai moet doorvliegen zodat hij de kogel ontwijkt…
    Lieve groet. ♥

    Like

  2. Kwam met deze schildering even terug in mijn jeugd. Dank hiervoor. Wel jammer dat ik je nooit meer zie of hoor op mijn schrijfsels op beide websites, want ik volg je al een tijdje.
    Groetjes Tine, vriendin van Catherine B.

    Like

  3. Zo’n mural van Lucky Luke en De Daltons heb ik in Antalya, in Turkije, ook eens gezien, op een muur bij een terras.

    Like

  4. Dit is een prachtige mural, roept herinneringen op.
    Gelukkig binnen, anders lopen De Daltons nog sneller weg. Hans
    @Het venstertje, we lopen er allemaal wel eens langs…

    Like

  5. Zowaar Milou ook ontmoet. Ik denk dat Tintin undercover is of verkleed als Lucky Luke…

    Like

Reacties zijn gesloten.